کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان رشت مطرح کرد:

پیشنهاد افزایش پلکانی حقوق کارمندان دولت | تاکنون ریالی بابت احداث قطار شهری دریافت نکردیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش حقوق برای کارمندانی که کمتر از دو میلیون دریافتی دارند تا ۴۰ درصد خواهد بود تا بخش آسیب پذیر را تحت پوشش قرار دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان رشت از تامین ۴۰۰ میلیون تن قیر در سال ۹۷ خبر داد و گفت: این قیر رایگان میان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و نوسازی مدارس توزیع شد و البته در بعضی موارد مشکلاتی وجود داشت که توانستیم آن راحل کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مورد بخشودگی جرایم بانکی زیر ۱۰۰ میلیون اظهار داشت: مجلس در نظر دارد که این افراد اصل سود و جریمه وام‌های مورد بخشودگی قرار گیرند.

وی با اشاره به بازپرداخت اقساط تسهیلات تا سقف چهار میلیارد تومان در بخش تولید، تأکید کرد: اگر تولیدکنندگان بدهی سررسید شده را تا پایان سال ۹۷ تسویه کنند، بانک‌ها موظف هستند اصل و سود را طبق قرارداد بدون احتساب جریمه، دریافت و تسویه کنند.

کوچکی‌نژاد در ادامه جلسه گفت: بودجه سال ۹۸ هنوز به مجلس ارائه داده نشده است.

افزایش حقوق کارمندان دولت باید پلکانی باشد

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در بودجه ۹۸ تصریح کرد: مجلس معتقد به افزایش حقوق متناسب با میزان حقوق است تا افراد دارای حقوق پایین از وضعیت بهتری برخوردار شوند.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: افزایش حقوق کارمندان دولت باید مانند سال گذشته به صورت پلکانی باشد تا حقوق‌های پایین افزایش بیشتر و حقوق‌های بالا افزایش کمتری داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش حقوق برای کارمندانی که کمتر از دو میلیون دریافتی دارند تا ۴۰ درصد خواهد بود تا بخش آسیب پذیر را تحت پوشش قرار دهد.

تاکنون ریالی بابت احداث قطار شهری دریافت نکردیم

وی با اشاره به قطار شهری رشت و تخصیص ۱۵ میلیارد تومانی در ردیف بودجه، گفت: متاسفانه تاکنون ریالی در این خصوص دریافت نشده و شهر رشت و ۸ شهر دیگر دارای ردیف بودجه هستند و انتظار می رود که فرمانداری برای دریافت بودجه آن پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم کلنگ این پروژه را به زمین بزنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به جاده خمام-خشکبیجار-لشت نشاء خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و افزود: امیدواریم تا پایان سال جاده خشکبیجار به آستانه و خمام به فومن متصل شود تا از بار ترافیکی کاسته شود.

Share