فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

پلمپ کارگاه تولید شیشه شور تقلبی در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولیدی شیشه شور تقلبی و کشف هزار و ۲۵۹ عدد لوازم برقی و آرایشی و بهداشتی قاچاق در این کارگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولیدی شیشه شور تقلبی و کشف هزار و ۲۵۹ عدد لوازم برقی و آرایشی و بهداشتی قاچاق در این کارگاه خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در سطح حوزه استحفاظی در کارگاه خود اقدام به تولید شیشه شور تقلبی می‌کند بررسی موضوع را در کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرند افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این مکان یک دستگاه برای تولید شیشه شور تقلبی و هزار و ۲۵۹ عدد لوازم برقی و آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه متهم پس از تولید شیشه شور‌های تقلبی آن‌ها را با مارک خارجی به فروش می‌رساند ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاف کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه در این راستا متهم ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و کارگاه وی پلمپ شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share