نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

هیچ دغدغه‌ای برای انتخابات آینده ندارم | تمام توانم را برای توسعه شهرستان بکار می‌گیرم

حجت‌الاسلام افتخاری گفت: مردم چشمان تیزبینی دارند و به خوبی تشخیص می دهند تا به امروز اگر قصوری داشته ام عذرخواهی میکنم و تمام توانم را برای توسعه شهرستان بکار میگیرم و تا پای جان ایستاده ام و در این راه کوتاهی نداشته و ندارم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان پیش از روز پنجشنبه برگزار شد.

حجت‌الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در این جلسه گفت: با ورود دکتر سالاری روح تازه ای در خدمت رسانی به گیلان دمیده شده است.

وی افزود: تلاش استاندار سبب شده که بسیار از دستگاه‌های اجرایی نیاز شتاب بیشتری داشته باشند و امیدواریم خدمات خوبی از خود به جا بگذارند.

افتخاری با اشاره مرگ دو تن از جوانان فومنی در حادثه سقوط خودرو به داخل رودخانه و تلاش امدادگران هلال احمر، بسیج و بنادر و دریانوردی برای یافتن اجساد گفت: با کمترین امکانات تلاش زیادی صورت گرفت.

وی با اشاره به سخنان رهبری، اتحاد را رمز پیروزی دانست و گفت: با نگاه مقام معظم رهبری باید جلو بریم. باتوجه به تعالی خالصانه خانواده شهدا فضای اقتصادی در حوزه ارز رو به رو بهبود است.

افتخاری اضافه کرد: زحمات دکتر ظریف را نباید هیچگاه از یاد ببریم زیرا ایشان دیپلماسی کشور را با اقتدار به جلو می برد.

وی به جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان با سپاه قدس گیلان اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه در عرصه‌های خدمت رسانی به مردم آماده کمک رسانی است.

افتخاری با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: بیان شکوه و عظمت این چهل سال وظیفه مسئولان است و پیشنهاد می کنم که مسوولان ادارات کار جدیدی کنند و وضع ادارات قبل و بعد از انقلاب را رابرای مردم بازگو کنند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه موضوعات مطرح شده در نشست با مسوولان در تهران را پیگیری می کنم، افزود: برای لحظه به لحظه ایفای نقش نمایندگی مستندات لازم وجود دارد و اهل الفاظی که برخی درگوشه و کنار کار می برند نیستم و اگر هم لابی شده صرفا جهت رفع مشکلات مردم بوده است.

وی افزود: همیشه حامی مردم بوده ام اما برخی که هیچ کاره هستند برای گرفتن عکس و نمایش در صحنه حضور می یابند.

افتخاری یادآور شد: تازمانی که مردم در صحنه هستند هیچ دغدغه ای برای انتخابات آینده ندارم. اگر برخی حرص و ولع نمایندگی دارند بدانند که به خواست خدا و حمایت مردم در دوره پیش هفده روزه ورود کردم و اگر برخی فکر می‌کنند خیلی زیاد است این بار ۷ روزه ورود می کنم.

نماینده فومن و شفت از بررسی عملکرد ادارات سطح شهرستان خبر داد و گفت: آنالیز ادارات انجام شده و تقدیم فرماندار می‌شود.

وی افزود: مردم چشمان تیزبینی دارند و به خوبی تشخیص می دهند تا به امروز اگر قصوری داشته ام عذرخواهی میکنم و تمام توانم را برای توسعه شهرستان بکار میگیرم و تا پای جان ایستاده ام و در این راه کوتاهی نداشته و ندارم.

افتخاری در پایان گفت: به زبان و‌عمل طبق فرموده امیرالمومنین نباید کاری کنیم که به کسی آسیب برساند. خوشبختانه امروز یکی از جوانان بومی که طی سالیان منتخب مردم بوده به عنوان معاون فرماندار انتخاب شده است و انشالله منشأ خیر نیاز خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه شاهین علیزاده شادفومنی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن معرفی شد.

Share