در رده سنی 12 تا 15 سال

هیئت بوکس استان گیلان نایب قهرمان استعدادهای برتر بوکس کشور شد

نخستین دوره رقابت های استعدادهای برتر بوکس کشور در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال از یکم تا پنجم آذر با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور در سالن امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین دوره رقابت های استعدادهای برتر بوکس کشور در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال از یکم تا پنجم آذر با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور در سالن امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.
علیرضا پروانه نایب رئیس هیئت بوکس استان گیلان گفت: در این دوره از رقابت های استعدادهای برتر بوکس کشور ۲۶۴ ورزشکار ۱۲ تا ۱۵ سال کشور شرکت داشتند که در مدت برگزاری مسابقات در ۱۸ وزن به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان تیم سیستان و بلوچستان با کسب ۶ مدال طلا ، یک مدال نقره و سه مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و پس از این تیم، گیلان توانست با کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز بالاتر از کردستان در جایگاه دوم قرار گیرد.
پروانه افزود: در این دوره از رقابت ها برای هیئت بوکس استان گیلان محمد خروجی، حسام کرگانرودی و آرمان میرزایی موفق به کسب مدال طلا و محمد جواد گلزاری و علیرضا شبگرنیا مدال برنز را کسب کردند.
تیم بوکس سیستان و بلوچستان میزبان رقابت ها که مقام قهرمانی را از آن خود کرد، با ۱۸ بوکسور در این مسابقات حضور داشت اما تیم گیلان با ۸ بوکسور کمتر و تنها با ۱۰ بوکسور توانست نایب قهرمانی را به دست آورد.
همچنین علیرضا پروانه به عنوان سرمربی-سرپرست و اسماعیل کرگانرودی به عنوان مربی تیم بوکس گیلان را در این رقابت ها همراهی می کردند.

Share