نشست مشترک مسئولان فومن و صومعه‌سرا

هلال احمر مسئول اصلی عملیات جستجوی پیکر جوان فومنی شد

، جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول اصلی عملیات جستجو تعیین شد و مقرر گردید که مسیر ۱۰ کیلومتری مورد جستجو به چهار بخش تقسیم شود و تیم های جستجو فعالیت خود را در آن مناطق به طور هماهنگ انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور هماهنگی بیشتر میان مسئولین و تیم های جستجوی پیکر فرد جان باخته سجاد حسن پور در حادثه سقوط یک دستگاه خودرو در روستای رودبارچیره به داخل رودخانه، جلسه ای با حضور مسئولین مربوطه دو شهرستان فومن و صومعه سرا در محل دفتر فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه تیم های جستجوی هلال احمر شهرستان، بر ادامه جستجوها تا حصول نتیجه تأکید کرد و افزود: هدف از این جلسه ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای مسئول و همچنین برنامه ریزی برای گسترش عملیات جستجو در سطح شهرستان صومعه سرا می باشد.

 وی با اشاره به این که تمام مسئولین دو شهرستان تلاش خود را برای یافتن پیکر فرد جان باخته و کاهش درد و همچنین تسلای خاطر خانواده آن مرحوم انجام می دهند، از صدور اطلاعیه در سطح روستاها و اماکن واقع در مسیر رودخانه تا روستای سیاه درویشان در شهرستان صومعه سرا خبر داد که از مردم محلی برای کمک به تیم های جستجو برای یافتن پیکر فرد جان باخته یاری می طلبد.

 پس از ارائه گزارش مسئولین استانی و همچنین رئیس هلال احمر شهرستان فومن و بحث و گفتگو درباره چگونگی تقسیم کار و برنامه ریزی برای توسعه عملیات جستجو، به پیشنهاد فرماندار شهرستان فومن مقرر گردید که عملیات جستجو در سطح شهرستان صومعه سرا در سه روز کاری از پل فلاح آباد تا پل سه خواهران صیقلان، از پل سه خواهران صیقلان تا پل سیاه درویشان و از پل سیاه درویشان تا ورودی تالاب انزلی انجام شود.

همچنین، به دستور فرماندار، جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول اصلی عملیات جستجو تعیین شد و مقرر گردید که مسیر ۱۰ کیلومتری مورد جستجو به چهار بخش تقسیم شود و تیم های جستجو فعالیت خود را در آن مناطق به طور هماهنگ انجام دهند.

 فرماندار شهرستان صومعه سرا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن، بخشدار تولمات، مسئولین هلال احمر استانی و دو شهرستان، رئیس اداره امور آب و مسئولین سپاه پاسداران دو شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

Share