شوت پژمان هم افاقه نکرد

ناکامی‌ مجدد ملوان اینبار در اراک | وضعیت ملوان بحرانی شد

از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، شاگردان محمد ربیعی در تیم آلومینیوم اراک موفق شدند در یک دیدار خانگی مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در یکی از دو مسابقه آغازین هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی میزبان تیم ملوان انزلی بود که قضاوت این مسابقه را محمدباقر پورباقر برعهده داشت.

محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، روح‌الله نعمتی، امید نظامی‌پور، رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، ایمان باصفا، رضا معقولی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی و میثم آقایی ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر محمد ربیعی در ابتدای مسابقه برای آلومینیوم اراک برابر ملوان انزلی به میدان رفتند.

در ترکیب ملوان انزلی هم حجت‌الله صدقی، عبدالعظیم گوک، امیرمهدی جان‌ملکی، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور، حافظ یعقوبی، میلاد کمندانی، پژمان نوری، محمد حسینی‌پور، علیرضا دغاغله و شهریار مغانلو با نظر محمد احمدزاده مقابل آلومینیوم اراک بازی را آغاز کردند.

در حالی که دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه هم ایجاد کرده ولی نتوانسته بودند دروازه یک دیگر را باز کنند، رضا معقولی موفق شد در دقیقه ۳۹ آلومینیوم اراک را پیش بیاندازد ولی برتری آنها خیلی ادامه نداشت و پیش از پایان نیمه اول شهریار مغانلو کار را به تساوی کشید.

با وجود اینکه شاگردان ربیعی به دنبال زدن گل دوم بودند، اما این ملوان انزلی بود که در دقیقه ۵۹ با شوت تماشایی پژمان نوری به گل رسید ولی آلومینیوم خیلی زود به بازی برگشت و توانست دو گل توسط میثم آقایی در دقایق ۶۵ و ۶۹ به ثمر رسانده و به امید کسب پیروزی خانگی، این دیدار را دنبال کند.

در ادامه شاگردان ربیعی یک تک به تک از دست دادند و ملوان انزلی نیز یک فرصت داشت که قویدل با واکنش خود توپ را دفع کرد ولی در پایان آلومینیوم اراک توانست به پیروزی ۳ بر ۲ خانگی دست پیدا کند تا ۲۲ امتیازی شده و جایگاه پنجم جدول لیگ یک را حفظ کند؛ ملوان نیز با این باخت ۶ امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

Share