مربی سپیدرود رشت:

می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم | فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: یکی دیگر از بازی‌های مهم سپیدرود فردا برگزار می‌شود و می‌خواهیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: یکی دیگر از بازی‌های مهم سپیدرود فردا برگزار می‌شود و می‌خواهیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. به دنبال این هستیم مانند همه بازی‌ها به دنبال سه امتیاز باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران این بازی سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم. با بررسی بازی‌های نفت مسجد سلیمان می‌دانیم که ممکن است مقابل آنها به مشکل بخوریم و بازی پیچیده شود. امیدوارم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بتوانیم با کسب سه امتیاز خودمان را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نیم فصل باشگاه به دنبال جذب بازیکن جدید خواهد بود یا خیر، گفت: تا این لحظه در این باره صحبتی نشده است. قرار است در ادامه بررسی کنیم و ببینیم که چه بازیکنانی را باید به خدمت بگیریم. آقای کریمی باید با توجه به شرایط باشگاه و وضعیت فوتبالی و فنی تیم در این باره تصمیم بگیرد اما هنوز در این خصوص جلسه‌ای برگزار نشده است.

امامی‌فر راجع به اینکه سپیدرود با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران می‌تواند تا حدی شرایطش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد، بیان کرد: به هر حال بدیهی است که اگر این اتفاق رخ دهد از لحاظ امتیازی به تیم ما خیلی کمک می‌شود. ما یک حداقلی تا نیم فصل برای تیم در نظر گرفته بودیم که خدا را شکر در حال رخ دادن است. فعلاً فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم و اگر مشکلی در این بازی پیش نیاید و بتوانیم با همت بازیکنان و حمایت هواداران پیروز شویم می‌توانیم بگوییم که آن حداقل را کسب کرده‌ایم و از آنجا به بعد باید برای حداکثر امتیازگیری تلاش کنیم. همه بازی‌ها سخت است و چون تیم ما تفاضل گلش هم پایین است باید به دنبال کسب سه امتیاز باشیم تا نیم فصل تمام شود و در نیم فصل دوم نوع بازی‌مان را تغییر دهیم.

وی درباره اینکه در بازی فردا چه غایبانی خواهند داشت، افزود: هنوز مشخص نشده است یکی دو تا از بچه‌ها مصدوم هستند و باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم نظر پزشک درباره آنها چگونه است.

این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت ۱۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

Share