با حضور در صداوسیمای گیلان

موافقت معاون رییس جمهور با تامین اعتبار ساخت سریال ۳۰۰ قسمتی “مادر ایران”

نوبخت تاکید کرد: صداوسیمای مرکز گیلان روایت گر تاریخ و فرهنگ غنی استان است و تاکنون توانسته با ساخت برنامه ها و آثار فاخر به این مهم بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر نوبخت در دیدار صمیمانه با دکتر باقرزاده سرپرست صداوسیمای مرکز گیلان با تاکید بر توانایی های این مرکز در زمینه تولید آثار فاخر رادیویی و تلویزیونی، با تامین بودجه ساخت سریال مادر ایران موافقت کرد.

این سریال به نویسندگی و کارگردانی آقای فریدون حسن پور از کارگردانان مطرح کشور ساخته خواهد شد.

دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در این نشست صمیمانه که دکتر سالاری استاندار گیلان و دکتر فاطمی رییس مرکز سیمای استان های رسانه ی ملی هم حضور داشتند با اشاره به ظرفیت های شایسته صداوسیمای مرکز گیلان در انعکاس توانمندی های این استان و معرفی داشته های ارزشمند گیلان در عرصه های فرهنگی تاکید کرد: صداوسیمای مرکز گیلان روایت گر تاریخ و فرهنگ غنی استان است و تاکنون توانسته با ساخت برنامه ها و آثار فاخر به این مهم بپردازد.

دکتر سالاری استاندار گیلان هم در این نشست صداوسیمای مرکز گیلان را فرصتی مناسب برای بیان توانمندی ها و بررسی مشکلات استان دانست و گفت: رسانه ی استانی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و در تحقق توسعه ی پایدار استان نقشی کم نظیر دارد.

در ادامه ی این نشست دکتر فاطمی رییس مرکز سیمای استان ها نیز با اشاره به استقبال مخاطبان از کارهای نمایشی به ویژه سریال و تله فیلم گفت: استان گیلان با توجه به بهره مندی از طبیعت کم نظیر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی، تاریخ کهن و نیز بهره مندی از بازیگران مطرح در سطح ملی، توانمندی قابل توجهی در زمینه ی ساخت سریال ها و کارهای نمایشی دارد.

در پایان این نشست صمیمانه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گیلان در برنامه “مهتاب شبان” شبکه ی باران شرکت کرده و درباره جزییات افتتاح راه آهن قزوین -رشت و برنامه های دولت برای اشتغال جوانان صحبت کردند.

Share