بازیگر سینما شاهد برد پرگل ملوان بود

مهناز افشار تماشاگر ویژه بانوان ملوان و آذرخش تهران

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی صبح امروز مهمان تیم آذرخش تهران بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این همان اتفاقی است که با تدبیر مسوولان باید در ورزش زنان رخ دهد؛ جمعه صبح برای یک اتفاق ویژه راهی ورزشگاه راه‌آهن در اکباتان شدیم. روبه‌روی باشگاه پاس تهران ورودی ورزشگاهی بود که نزدیک به هزار زن برای تماشای دیدار تیم تهرانی و انزلی‌چی‌ها در آن جمع شده بودند. ورزشگاهی با زمینی که تقریبا چمنی نداشت و به خاطر بارندگی روز گذشته تهران تمام زمین گل بود.

یک طرف هواداران آذرخش با بوق‌ها و بادکنک‌های قرمزشان نشسته بودند و سمت دیگر اندک هواداران ملوان که صبح جمعه خود را به ورزشگاه رسانده بودند.

سکوهای بالا را هم تعداد کمی از آقایان پر کرده بودند که در کمال تعجب اجازه ورود برای تماشای یک بازی تمام زنانه را پیدا کرده‌ بودند.

چند دقیقه‌ای از بازی گذشته بود که مهناز افشار با دخترش وارد ورزشگاه شد. در ابتدا این هواداران ملوان بودند که او را دیدند و با اصرار خواستند در کنار آنها بنشیند. و او هم گرچه در دو هفته گذشته در صفحات اجتماعی‌اش برای دیدارهای آذرخش تهران اطلاع‌رسانی کرده بود با گفتن: مهم حمایت از ورزش بانوان است و برایم هیچ کدام فرقی نمی‌کند در جمع هواداران ملوان نشست. او البته بعدا در توضیح گفت: تیم زنان ملوان کار بزرگی کرده و این هم از حسن میزبانی تیم آذرخش است که من اینجا و در جمع هواداران این تیم باشم.

دیدار تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و آذرخش امروز در هفته سوم با نتیجه ۸ بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

Share