با حضور جمعی از مسئولین؛

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستانه اشرفیه معارفه شد

آئین تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان آستانه اشرفیه در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه ۹۷ با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات بقعه متبرک آقاسید جلال الدین اشرف این شهرستان برگزار شد.

یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در این مراسم، ضمن بیان تاریخچه تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، گفت: یکی از افتخارات اتحادیه این است که بخش اعظمی از مسئولین دلسوز نظام دوران دانش آموزی خود را در اتحادیه سپری کرده اند.

وی اظهار داشت: مهمترین مسئولیت اتحادیه حرکت در مسیر تحقق ارزش‌های نظام اسلامی می باشد که برگرفته از سیره اهل بیت و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

تقوی همچنین ادامه داد: این مسئولیت عظیم به فرموده رهبر انقلاب محقق کننده آرزوهای بلند اسلامی و انسانی نظام است و باید به دست با کفایت دانش‌آموزان‌ عضو اتحادیه به سرانجام برسد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به اینکه تمدن‌سازی نوین اسلامی یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است، گفت: امیدواریم این کارویژه مهم به همت دانش آموزان مؤمن، متعهد و انقلابی انجمن‌های اسلامی محقق گردد.

تقوی در پایان ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه، با اشاره به ظرفیت های موجود در این شهرستان، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و هدایت مسئولین شهرستان، بچه های عزیز انجمن اسلامی، جزء برگزیدگان در سطح استان و کشور معرفی گردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد طیبی، امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این مراسم، خطاب به دانش آموزان اتحادیه گفت: شماها به عنوان نخبگان و گل‌های سرسبد آموزش و پرورش هستید.

وی با اشاره به اینکه بنای اتحادیه جذب سیاهی‌لشکر نیست و بهترین ها را گلچین می کند، افزود: حال که معیارهای لازم برای حضور در اتحادیه را داشتید و انتخاب شدید، قدر حضور خود در اتحادیه را بدانید و شکرگزار این نعمت باشید.

طیبی با بیان اینکه اعضای انجمن های اسلامی بعنوان افرادی تأثیرگذار در سطح مدرسه هستند، تصریح کرد: تأثیری که شماها بر روی همسالان خود می گذارید بیشتر از یک کارشناسی است که حتی کار علمی کرده است.

امام جمعه آستانه اشرفیه، یکی از راه های شکرگزاری نعمت حضور در اتحادیه را حرکت در مسیری دانست که اتحادیه ترسیم کرده است و افزود: با پرورش استعدادها و ظرفیت های درونی خود و حرکت در این مسیر نورانی، زمینه رسیدن به جایگاهی که بتوانید در سطح شهر، استان و کشور رمفید باشید را فراهم نمایید.

طیبی، پرورش خود و هدایت دوستان را از وظایف اعضای انجمن های اسلامی برشمرد و گفت: خودتان را حفظ کنید. این پاکی، صداقت و فعالیت در مسیر الهی را حفظ کنید و بر روی دوستان تان اثرگذار باشید.

محمدرضا سیرتی، رئیس آموزش و پرورش آستانه اشرفیه نیز در این مراسم، گفت: در انجمن های اسلامی، دانش آموزان مؤمن و انقلابی فعالیت می کنند که به یقین مدیران‌ آینده نظام با یک روحیه جهادی خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش آستانه اشرفیه، مسئول سابق اتحادیه را نیرویی بسیار فعال توصیف کرد و افزود: یکی دیگر از ویژگی های ممتاز ایشان ارتباط حسنه با دانش آموزان و وقتگذاری برای این قشر بود.

سیرتی، با اشاره به اینکه در سال های گذشته اتحادیه شهرستان زبانزد خاص و عام بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور مسئول جدید اتحادیه شهرستان که جوانی بسیار خوب، اهل ایده و برنامه هستند، دوباره شاهد رشد این مجموعه باشیم.

وی در پایان افزود: این جوان گرایی در کنار بهره مندی از تجارب مسئولین سابق، مثمر ثمر است و مجموعه آموزش و پرورش از همه لحاظ حامی و پشتیبان خواهد بود.

مرتضی محمدپور، مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت اتحادیه و حضور مؤثر آن در سطح مدارس، گفت: حضور نماینده رهبر انقلاب در این مجموعه، نشاندهنده جایگاه رفیع آن است که باید صیانت و حراست شود و همه مسئولین وظیفه دارند این مجموعه را در مسیر تحقق اهداف آن یاری رسانند.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب حجت الاسلام و المسلمین امین پور، گفت: ایشان دوران زیادی را در انجمن اسلامی حضور داشتند و امیدوارم اکنون با حضور در این مسئولیت بتوانند علم اتحادیه را به سلامتی به مقصد برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین امید امین پور نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از حضور تمامی مدعوین، گفت: امیدوارم همه عزیزان ما را در مسیر رسیدن به اهداف متعالی مجموعه حمایت کنند.

مدیحه سرایی توسط دانش آموز روشندل محراب شریفی از اعضای انجمن اسلامی دبیرستان شهید رجائی آستانه اشرفیه یکی دیگر از برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در این مراسم، از زحمات مرتضی محمدپور در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین امید امین پور بعنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان آستانه اشرفیه معرفی گردید.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین امید امین پور از فارغ التحصیلان و مربیان فعال اتحادیه بود.

Share