دلیل اعتراض پدر شهید احمدی روشن چه بود؟

ماجرای امروز مراسم بیت رهبری چه بود؟

مراسم وحدت بخش دیدار امروز مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب با روایت وارونه برخی رسانه ها از حواشی آن مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، “امروز در دیدار مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر معظم انقلاب، به محض اینکه رئیس جمهور جلوی میکروفن رفت پدر شهید احمدی روشن ایستاد و و رو به رهبری با فریاد گفت که وجود حسن روحانی برای کشور ضرر دارد.”

این روایت یکی از رسانه های مخالف دولت از مراسم وحدت بخش امروز بود. در ادامه این روایت آورده شده است:”یکی از اعضای بیت رهبری از وی درخواست کرد بنشیند ولی او قبول نکرد که در نهایت با وساطتت سردار حاجی زاده، احمدی روشن نشست و سخنرانی رئیس جمهور آغاز شد.”

هر چند که بسیاری از رسانه ها از جمله رسانه های منتقد دولت به این موضوع نپرداختند اما این روایت عجیب، سریع در برخی از کانالهای مخالف دولت منتشر شد و تلاش کردند تا خروجی جلسه وحدت بخش و پربار امروز را تحت الشعاع قرار دهند.

اما اصل ماجرا چه بود؟

مراسم دیدار را رهبرانقلاب به روال هر سال با قرائت قرآن آغاز می شود و پدر شهید عزیز احمدی روشن هم به سبب تاخیر در رسیدن به مراسم و هم طی مراحل طبیعی حفاظت و تشریفات پس از قرائت قرآن و همزمان با شروع سخنرانی رییس جمهور وارد حسینیه می شود. این موضوع_یعنی دیر رسیدن به مراسم_ موجب ناراحتی وی شده و همزمان با شروع سخنرانی روحانی با صدای بلند اعتراض می کند که چرا مراحل طبیعی حفاظت اینقدر طول کشیده و چرا برای سایر آقایان و روحانیون اینگونه نیست!

این موضوع و سوء برداشت با حضور و صحبت سردار حاجی زاده تمام می شود و پس از آن هم با توضیحات مسئولان ذیربط بدون حواشی دیگری پایان می پذیرد اما فرصت طلبان که هر فرصت و موقعیتی را برای اختلاف افکنی در شرایط فعلی از دست نمیدهند روایت وارونه ای را منتشر می کنند تا ماهی مقصودشان را صید کنند چرا که به تعبیر امروز رهبر انقلاب وحدت و یکدلی و یک‌زبانی تنها راه غلبه دنیای اسلام بر توطئه‌ها است و چه بهتر که از منظر فرصت طلبان بدخواه این یکدلی و یک زبانی از کانون اصلی آن خدشه دار شود.

Share