بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد

فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد!

ماموران فوتبالیست معروف را که در جریان بازداشت شرکت کنندگان در پارتی شبانه پنهان شده بود از تانکر آب بیرون کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتبی حسین پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری بسیار جالبی زده و پرونده یک پارتی شبانه را مطرح کرد.

بازپرس در این باره می گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یک سری پرونده های خاص مطرح می شد. خیلی هایش قابل طرح نیست چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد بر می گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست ها بود که مردم به آن علاقه نشان می دادند و این هم جای بحث دارد.»

حسین پور در ادامه افزود: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی شود اشاره مستقیم کرد چون می خواهیم حرمت ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می شوند.

در گزارش ها اسم فردی بود که بین دستگیر شده ها نبود. گزارش های دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی گردند و کل منزل را جست وجو می کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده دار باشد ولی این اتفاق چقدر می تواند شخصیت او و فعالیت حرفه ای اش را تحت تأثیر قرار دهد؟

Share