مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۹۹ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۹۸ خبر داد و اعلام کرد: این مهلت فردا یکشنبه ۲۵ آذر پایان می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۹۹ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۹۸ خبر داد و اعلام کرد: این مهلت فردا یکشنبه ۲۵ آذر پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت‌نام بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

وی در ادامه گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند و شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۹۹هزار و  ۶۳۵ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، متقاضی شرکت در آزمون شوند.

توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی‌ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر شده است.

Share