در المپیاد استعدادهای ورزشی کشور

شکست تیم بدمینتون دختران گیلان در دیدار یک چهارم نهایی

تیم بدمینتون دختران گیلان در دیدار یک چهارم نهایی اولین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور که به میزبانی استان البرز برگزار می شود در برابر تیم اصفهان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم بدمینتون دختران گیلان در دیدار یک چهارم نهایی اولین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور که به میزبانی استان البرز برگزار می شود در برابر تیم اصفهان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

تیم بدمینتون دختران گیلان در این رقابت ها توانست تیم های آذربایجان غربی، سمنان و بوشهر را شکست دهد.

همچنین در این رقابت ها ماهدیس غلامی از تیم گیلان به عنوان یکی از استعدادهای برتر شناخته شد و از وی برای آمادگی در اردوهای استعدادهای برتر و المپیک ۲۰۲۰ دعوت به عمل آمد.

در دیدار فینال این مسابقات تیم آذربایجان شرقی توانست با نتیجه سه بر صفر تیم تهران را شکست دهد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد و تیم تهران نیز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم های توابع تهران واصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور با شرکت ۱۷۶ بازیکن از ۳۰ استان کشور در روزهای دهم لغایت چهاردهم آذر ماه جاری در سالن ۴ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

Share