امامی‌فر بعد از شکست سنگین مقابل استقلال:

شرمنده هواداران سپیدرود شدیم‌ | به هیچ وجه انتظار چنین بازی را نداشتیم

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه امروز اشتباهات فردی در تیم ما زیاد بود، اظهار کرد: باید در نیم فصل دوم باید به‌گونه‌ای باشیم که در شان تیم سپیدرود باشد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی‌فر، مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبر پس از شکست سنگین مقابل استقلال تهران، گفت: یک اتفاق دور از انتظار انجام شد و هیچکس فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ دهد. استقلال با این توان و با این نیمکت باید در کورس قهرمانی باشد.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف تیم خود را شناختیم، تصریح کرد: ما باید در نیم فصل نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم‌.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه امروز اشتباهات فردی در تیم ما زیاد بود، اظهار کرد: باید در نیم فصل دوم باید به‌گونه‌ای باشیم که در شان تیم سپیدرود باشد.

وی با بیان اینکه همه ما سپیدرود هستیم و فلان بازیکن و فلان اسم در تیم نداریم، گفت: در بازی امروز نتوانستیم حفظ توپ کنیم و این نقطه ضعف بزرگ ما بود.

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هواداران سپیدرود بسیار فهیم هستند و ما را درک می‌کنند، اظهار داشت: امروز شرمنده هواداران شدیم‌.

امامی‌فر با بیان اینکه در نیم فصل دوم حتما بازیکن مدنظر خود را جذب می‌کنیم، اظهار داشت: باید قوای تیم را بیشتر کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم فشارها را تحمل کنیم.

مربی سپیدرود رشت گفت: از ابتدای فصل گفتیم کار دشواری را پیش رو داریم و مسلما همین روند برای ادامه کار نیز داریم.

وی همچنین ادامه داد: به هیچ وجه انتظار چنین بازی را نداشتیم و باید تمرکز خود را زیاد کنیم. امروز برای سپیدرود روز بدی بود و باخت برای همه بازیکنان است.

مربی سپیدرود رشت در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی “چرا سپیدرود علی کریمی که در رشت شکست ناپذیر بود اخیرا به راحتی شکست میخورد و در خارج از خانه بهتر نتیجه میگرد، گفت: ما در اینباره باید فکر کنیم خود ما نیز این سوال برایمان پیش آمده است.

گفتنی است سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه سنگین ۵ بر صفر مقابل استقلال تن به شکست داد.

Share