علیرضا مرزبان در جمع خبرنگاران:

سپیدرود با این همه هوادار باید در لیگ برتر بماند | نفت تنها برای بقا می‌جنگد

مرزبان با بیان اینکه سپیدرود با این همه هوادار باید در لیگ برتر بماند، گفت: هم نفت و هم سپیدرود باید در نیم فصل دوم تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا مرزبان، سرمربی تیم‌ نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود در چند بازی گذشته با کیفیتی انجام داده بود، گفت: انتظار چنین بازی پرفشاری را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پس از گل فشار سپیدرود بیشتر می‌شد، گفت: ما در ضدحملات بسیار خطرناک بودیم.

مرزبان با بیان اینکه به علی کریمی تبریک می‌گویم که چنین تیم جنگنده و خوبی ساخته است، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم زیرا کار ما برای ماندن در لیگ برتر سخت است.

سرمربی تیم‌ نفت مسجد سلیمان با اظهار داشت: سپیدرود موقعیت‌های بسیار خوبی را داشت اما نتوانست ضربات آخر را به خوبی بزنند.

وی با بیان اینکه سپیدرود با این همه هوادار باید در لیگ برتر بماند، گفت: هم نفت و هم سپیدرود باید در نیم فصل دوم تقویت کنیم.

مرزبان با اشاره به اینکه ما تنها برای بقا می‌جنگیم و حتی اگر چهاردهم نیز در جدول باشیم کاملا راضی هستیم و هدف بزرگ ما است، گفت: باید واقعگرایانه نگاه کنیم و سهمیه را در لیگ‌ حفظ کنیم.

سرمربی تیم‌ نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: نتیجه این‌ بازی می‌توانست بیشتر از این و حتی مساوی باشد و دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی تغییر متعدد سرمربی در نفت را یکی از نقطه ضعف‌های تیم نفت دانست و افزود: مدیریت باشگاه نفت به خوبی ما را حمایت می‌کنند.

گفتنی است سپیدرود با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

Share