توسط معاون رفاهی وزیر تعاون؛

زمان توزیع بسته‌های حمایتی کارمندان اعلام شد+ جزییات

احمد میدری، معاون وزیر کار اعلام کرد: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان هفته آینده پس از تعطیلات آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد میدری با حضور در تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه نخستین مرحله توزیع بسته حمایتی خانواده های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر از ۲۰ آبان آغاز شده است، افزود: این بسته ها از پنج شنبه هفته گذشته به بازنشستگان مشمول این طرح یعنی بازنشستگان کشوری، لشکری و صندوق فولاد داده شد.

وی ادامه داد: اطلاعات کارکنان دولت دارای حقوق ماهانه کمتر از سه میلیون تومان هم جمع آوری شده است و امیدواریم توزیع بسته ها به آن ها در هفته آینده پس از تعطیلات آغاز شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه های فوق نیستند این بسته های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند می توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می کنیم بسته های حمایتی برای خرید از فروشگاه ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته های حمایتی مرحله نخست، ۹ هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله ۳ تا ۳ هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

میدری اضافه کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم.

Share