با 9 رای اعضای مجمع:

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان انتخاب شد

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان باحضور رییس فدراسیون و مدیرکل و رای اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان دانیال خاتمی فر با ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای۴سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
این رای گیری بین ۴ کاندیدا به نام های دانیال خاتمی فر، امیررضی زاده، علی شاد پور و مهدی رحیم پسند انجام شد که پس از خاتمی فر با ۹ رای، امیر رضی زاده ۸ رای به دست آورد.
این مجمع با حضور پور علی فرد رییس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و باقری نماینده و ناظر مجامع انتخاباتی وزارتخانه برگزار شد.
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اساس ورزش کردن اخلاق مداری و مروت است و ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام همراه با پرورش جسم می بایست الگوی مناسب اخلاقی برای جوانان باشند.
مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز گفت: این رشته جزو رشته هایی است که بیشترین آمار بیمه شده ورزشی را درگیلان دارم و امیدواریم رییس جدید هیات بتواند از توانمندی تمامی افراد نخبه و فهیم این رشته در استان استفاده کند.
وی افزود: رییس هیاتهای ورزشی ما نباید فکر کنند که تا چهارسال با هر شرایطی مسئول هستند و در مجمع عادی سالیانه اعضای مجمع در صورت عدم رضایت می توانند عملکرد تیم مدیریتی هیات را نقد کنند.
خاتمی فر رییس جدید این هیات گفت: از همه اعضای مجمع بابت رای اعتماد به بنده تشکر می کنم و در نظر داریم با کمک همه اعضا و نخبگان پرورش اندام موفقیت های بزرگی به دست آوریم.

Share