برخورد کارگروه آرد و نان آستارا با نانوایی متخلف

رفتار غیراخلاقی یک نانوا در آستارا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکرداش در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده بود پلمپ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: نانوایی متخلف که با رفتار غیر اخلاقی موجب رنجش مشتری شده بود، با رای کارگروه آرد و نان این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محسن آهنی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیروز متصدی این نانوایی بربری پز به دنبال اعتراض یکی از مشتریانش به تاخیر و تعلل در عرضه نان های پخته شده، از خود رفتاری خلاف اخلاق بروز داده بود.
وی ادامه داد: حرکت نادرست نانوا در شبکه های اجتماعی بازتاب یافته بود و تعطیلی نانوایی با تصمیم کارگروه آرد و نان و با همکاری نیروی انتظامی، یادآوری ضرورت تکریم ارباب رجوع در بازار است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بیان کرد: عرضه کنندگان هر نوع کالا و خدمات، به تکریم مشتری و رفتار حسنه با مراجعه کنندگان موظف هستند و ادب و نزاکت عمومی، باید به عنوان سرمایه ای اجتماعی در جامعه پاس داشته شود.
آهنی اظهار کرد: ۲۴۰ نانوایی در آستارا فعال است و بازرسان و ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت علاوه بر نانوایی ها بر عملکرد همه واحدهای تجاری نظارت می کنند.

Share