فعلا طناب را بر حلقوم مردم سفت‌تر نکنیم

ذوالنور: آقای پزشکیان! به جای واژه علی چپ از هوشنگ چپ استفاده کنید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ایمن آبادی رای امروز مجلس به CFT را پیروزی حاکمیت و عقلانیت بر غوغاسالاری خواندند که این توهین به کسانی است که با استدلال و منطق مخالف تصویب CFT هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی ذوالنور در تذکری با استناد به ماده ۷۵ در جلسه علنی امروز خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت بیان کرد: باید برخی از ادبیات کلامی را اصلاح کرد. به عنوان مثال به جای اینکه از لفظ علی چپ استفاده کنیم از زی زی چپ یا هوشنگ چپ استفاده کنیم. پیغمبر اکرم علی (ع) را میزان اعمال می‌دانست و فرمودند علی مع الحق و الحق مع العلی.

وی در ادامه با اشاره به نطق جعفرزاده ایمن آبادی بیان کرد: ایشان فرمودند رای امروز مجلس به CFT پیروزی حاکمیت و عقلانیت بر غوغاسالاری بود. این توهین به کسانی است که در مملکت با استدلال و منطق مخالف تصویب CFT هستند.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه اظهار کرد: نسبت غوغاسالاری نسبت خوبی نیست. کمیسیون امنیت ملی جلسات متعددی را با وزیر خارجه و کارشناسان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی داشتند. خود این آقایان معتقد بودند که اساس این لوایح بر KYC است.

ذوالنور افزود: یعنی ما باید تمام سیستم مبادلات و دریافت پولمان را در یک اتاق شیشه‌ای قرار دهیم و تمامی اطلاعات را در اختیار FATF قرار داده و هر گاه FATF از ما خواست بهره بردار و مصرف کننده نهایی را نیز در اختیار آن بگذاریم.

ذوالنور در ادامه تصریح کرد: امروز آمریکا از برجام خارج شده است و در حال پهن کردن سفره تحریم‌ها است و ما باید تحریم‌ها را دور بزنیم. حرف مخالفین پیوستن به CFT این است که به منافع ملی آسیب می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تمامی اطلاعات خود را در اختیار FATF قرار دهیم که رئیس آن معاون خزانه داری آمریکاست. امروز آمریکا از برجام خارج شده و اروپا هم تا کنون کاری انجام نداده است. ما ابتدا ببینیم که آیا اروپا نیز از برجام می‌رود یا می‌ماند و فعلا طناب را بر حلقوم مردم سفت‌تر نکنیم.

ذوالنور در پایان گفت: آقای جعفرزاده در ادامه فهرستی از بدبختی و فلاکت و پرش قیمت ارز را بیان کردند که نتیجه حاکمیت و عقلانیت است. در زمان تصویب برجام نیز ما داد می‌زدیم اما کسی توجه نکرد و امروز ترامپ از برجام رفته و همه چیز را خراب کرده است.

Share