توکلی خبرداد:

ثبت‌‌نام الکترونیکی کارت سوخت در گیلان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از ثبت‌نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به صورت غیرحضوری از طریق سامانه الکترونیکی در سایت خدمات دولت همراه یا از طریق اپلیکیشن خدمات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد توکلی، در خصوص ثبت‌نام مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت سوخت، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند به سه طریق برای ثبت نام کارت سوخت در استان اقدام کنند.

وی با اشاره به مراجعه حضوری مالکان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای ثبت‌نام، افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند به صورت الکترونیکی (اینترنتی) از طریق سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir  و اپلیکیشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

توکلی با بیان اینکه خودروهای نوشماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه نمایند، گفت: ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، با شماره ۹۹ آغاز شده و در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام چه به‌ صورت حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ و چه به ‌صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمزهای کارت‌های بانکی نیست.

وی با اشاره به تعرفه (۵۵۰۰۰ ریالی خدمت و ۴۹۵۰ ریالی بابت ۹ درصد ارزش افزوده)، خاطرنشان کرد: مالکان وسایل نقلیه در صورت پرداخت هرگونه وجه اضافی می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵.ir ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

Share