نماینده مجلس: گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست!

توهین نماینده مجلس به یک کارمند و اقدام شجاعانه یک شهروند+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز ویدئویی از محمدباسط ‌درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد. آنچه در این فیلم نشان داده می‌شود گویای این است که این نماینده مجلس درخواستی خارج از ضوابط اداری دارد اما کارمند در برابر خواسته وی مقاومت می کند و می گوید: «من از شما دستور نمی‌گیرم.» این نماینده مجلس در واکنش، با کلماتی زشت و لحنی توهین‌آمیز با این کارمند برخورد می‌کند.

در ادامه کارمند اداره، این نماینده مجلس را معرفی می‌کند که یکی از مراجعان نیز با عصبانیت به این نماینده توهین کرده و او را از محل وقوع این اتفاق بیرون می‌اندازد.انتشار این فیلم در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و انتقادات بسیاری را متوجه این نماینده مجلس کرد.

واکنش نماینده‌ مجلس به انتشار فیلم توهین‌اش به یک کارمند

محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان و در واکنش به انتشار کلیپ درگیری لفظی وی با یک کارمند اظهار کرد: بنده سه شنبه هفته گذشته با رییس گمرک ایران آقای میراشرفی در اداره گمرک مرکزی وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی بحث و گفتگویی داشته باشم.

وی افزود: ریاست محترم گمرک به دلیل نبود وقت قرار ملاقات را به امروز موکول کرد و بنده حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل بودم. دو کارمندی که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پیکیری بنده با رییس گمرک ضمن توهین، گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست!

وی ادامه داد: بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.

نماینده مردم سراوان گفت: کارمندی که تصویرش در فیلم مشخص است با ادبیات بسیار سخیف، بیان دشنام، از ملاقات بنده با رئیس گمرک ممانعت کرد که در نهایت درگیری پیش آمد و بنده را با بی‌احترامی از اداره بیرون انداختند.

درازهی تصریح کرد: بنده با وزارت اقتصاد تماس گرفتم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و نهایتا پس از ۲ الی ۳ ساعت معطلی موفق به انجام ملاقات نشدم.

نماینده مردم سراوان بیان کرد: بنده فردا حتما این مسأله را در صحن علنی مجلس بیان و استیضاح وزیر اقتصاد را مطرح خواهم کرد.

دانلود

Share