معاون فرماندار آستارا در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

تلاش نیروهای امدادی برای نجات کشتی در حال غرق نارگل در آستارا

کشتی ایرانی دو هزار تنی نارگل متعلق به شرکت کشتیرانی خزر از ساعاتی پیش به دلیل برخورد با کف زمین و خارج شدن از کانال به گل نشسته و متاسفانه آب وارد کشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ساعاتی پیش یک کشتی ایرانی در آب‌های بندر مرزی آستارا در سواحل خزر بر اثر برخورد با کف زمین در حال غرق شدن است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا به خبرنگار دیارمیرزا گفت: کشتی ایرانی دو هزار تنی نارگل متعلق به شرکت کشتیرانی خزر از ساعاتی پیش به دلیل برخورد با کف زمین و خارج شدن از کانال به گل نشسته و متاسفانه آب وارد کشته شده است.

سامان ساسانیان طوفانی بودن دریا را در این قضیه مطلوب ندانست و اضافه کرد: به دلیل مواج بودن دریا کشتی به اصطلاح خم شده است تلاش‌ها برای پایدار نگه داشتن کشتی و واژگون نشدن آن ادامه دارد.
ساسانیان از تلاش نیروهای امدادی شهرستان برای نجات این کشتی خبر داد و افزود: تیم امداد نیروی دریایی ارتش و تیم غواصی ناوگان شمال برای شناور سازی این کشتی تمام تلاش خود را کرده و همچنین با استفاده از انواع پمپ های آب در حال تخلیه آب داخل کشتی و کمک از یدک کش برای پایدار کردن آن هستند.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share