تشییع پیکر پیام صابری با حضور چهره‌های سرشناس

مراسم تشییع پیکر پیام صابری گریمور سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه بازیگر صبح سه شنبه ۲۰ آذرماه با حضور هنرمندان از ساختمان شماره ۲ خانه سینما برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تشییع پیکر پیام صابری بازیگر جوان سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه صبح سه شنبه ۲۰ آبان با حضور خانواده او و همچنین هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی دهکردی ضمن ابراز تاسف از درگذشت این هنرمند، گفت: «درگذشت پیام صابری برای ما مانند یک صاعقه بود و چیزی نمی‌توان گفت جز آنکه از خداوند بخواهیم تا به زیبا بروفه و خانواده او صبر دهد. امیدوارم شرایط شغلی ما به گونه‌ای پیش رود که دیگر برای پروژه ها و دستمزدهای کم استرس نکشیم که نتیج آن می‌شود توقف قلبی که می توانست منتهی به خلق آثار بسیاری شود.»

در ادامه عبدالله اسکندری نیز درباره این هنرمند جوان بیان کرد: «پیام صابری روح بزرگی داشت و این اواخر شاید به خواست خود نزدیک شد اما اجل مهلتش نداد.»

اصغر همت نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در پی درگذشت صابری، گفت: «پیام صابری هم زود رفت آن هم در شرایطی که چند ماه بیشتر تجربه در آغوش گرفتن فرزندش را تجربه نکرده بود. مطمئن هستم فرزند او اهورا در سایه خداوند بزرگ آینده روشنی خواهد داشت.»

سپس پیکر این هنرمند جوان پس از وداع خانواده اش تشییع و به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

در این مراسم هنرمندانی از جمله عبدالله اسکندری، علی دهکردی، حسین تبریزی، اصغر همت، بابک کایدان، افسر اسدی، همایون اسعدیان، امین حیایی، جواد افشار، برزو نیک نژاد، محمدرضا شفیعی و… حضور داشتند.

Share