با عنوان طرح شهيد «حسن پاينده»

تشدید برخورد با اراذل و اوباش | طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رشت اجرا می‌شود

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان طرح شهید «حسن پاینده» با هدف پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان طرح شهید «حسن پاینده» با هدف پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این که طرح شهید حسن پاینده با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، تشدید برخورد با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و مزاحمین نوامیس و… همچنین مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجراء شد؛ اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای طرح، رضایت شهروندان و خانواده معظم شهداء می‌باشد.

وی با اشاره به کشف ۴۹۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر توزیع کننده موادمخدر در راستای اجرای طرح افزود: دستگیری ۵ نفر مزاحمین خیابانی، جمع آوری ۱۷ نفر معتاد متجاهر، دستگیری ۵ نفر معتاد در حین استعمال مواد مخدر، اجرای چندین حکم قضایی، پاکسازی پارک های و تفرجگاهای سطح شهر و… از دیگرنتایج اجرای طرح بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه در این طرح برای ۱۵ واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر شد از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را به سامانه ۱۱۰ اطلاع و در راستای تامین نظم و امنیت با پلیس همکاری کنند.

Share