فرماندار تالش خبر داد:

بیمارستان تالش ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد | گلایه از شرایط بیمارستان شهید نورانی

سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در جلسه بررسی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با گلایه از انتقاد نادرست برخی افراد مبنی بر تعویق تکمیل ساختمان بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی این شهرستان، از پیشرفت ۹۵ درصدی آن و تلاش برای افتتاح آن در سال آینده مطابق برنامه زمانبندی این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، فرماندار تالش با گلایه از انتقاد نادرست برخی افراد مبنی بر تعویق تکمیل ساختمان بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی این شهرستان، از پیشرفت ۹۵ درصدی آن و تلاش برای افتتاح آن در سال آینده مطابق برنامه زمانبندی این طرح خبر داد.

سید عیسی مهدوی در جلسه بررسی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری تالش گفت: پنج درصد باقیمانده از ساختمان بیمارستان به کف پوش و خرده کاری های آن مربوط است و زمانبندی اجرای این طرح، ۱۰ سال تعریف شده و اکنون در سال نهم اجراست.

وی اظهار کرد: برخلاف گذشته که بیمارستان ها بعد از افتتاح، برای تجهیز در اختیار وزارت بهداشت قرار می گرفتند، به دستور وزیر مربوطه، از این پس با تمام تجهیزات بیمارستانی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: مطابق برنامه ریزی این طرح، زمان افتتاح آن باید خرداد ماه سال آینده باشد و البته طبق نظر معاون وزیر بهداشت، احتمال بهره برداری از آن در هفته دولت نیز وجود دارد.

مهدوی بیان کرد: بیمارستان بزرگ تالش طرح ملی است و فرمانداری در کاهش یا افزایش اعتبارات آن اختیاری ندارد و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز برای تامین اعتبار مورد نیاز آن و پیشبرد امور، تلاش های زیادی انجام داده است.

فرماندار تالش از شرایط بیمارستان شهید نورانی این شهرستان اعلام نارضایتی کرد و گفت: مردم تالش لیاقت بالاتر از این را دارند برای بهره مندی از بهترین پزشکان متخصص در حال رایزنی و مذاکره هستیم.

وی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی نیکو برای تبیین خدمات و برکات نظام اسلامی دانست و مسئولان امر را به انجام وظیفه در این خصوص توصیه کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

Share