با حضور جمعی از مردم و مسئولان صورت گرفت:

برگزاری آئین جشن وحدت در مسجد اهل سنت بخش پره سر

ن نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین تشیع و تسنن در این منطقه مثال زدنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین جشن وحدت با حضور مهندس مظفری سرپرست فرمانداری رضوانشهر، نماینده حوزه انتخابیه، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین و مردم اهل تشیع و تسنن این شهرستان در مسجد اهل سنت حاج آقا شرفی پره سر برگزار شد.

 امام جمعه رضوانشهر در این آئین با استناد به آیه شریفه واعتصموا وجیه الله جمیعا و لاتفرقوا در جمع مسئولین ومردم اهل تشیع و تسنن بخش پره سر، برادران اهل شیعه و تسنن را به همدلی و وحدت سفارش کرد و افزود: از تفرقه و اختلافات اجتناب شود.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالهی با بیان اینکه اخلاق نیک پیامبر(ص) باعث پیشرفت اسلام شد، گفت: حضرت محمد(ص)، منجی عالم بشریت است که به امت اسلامی عزت و شرف بخشید و مکارم اخلاق را بصورت مکتوب و عملی برای بشریت به ارمغان آورد.

وی تأکید کرد: مسئولین شهرستان در جهت ارائه خدمت بی منت به مردم شهید پرور رضوانشهر و پره سر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی امام جمعه اهل سنت بخش پره سر نیز در این آئین با تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به هجمه نامحرمان بر پیکر اسلام عزیز جهت ایجاد فتنه و تفرقه، لازم است همه دوستداران پیامبر خاتم با تاسی از رهنمودهای اخلاقی و اجتماعی آن وجود ذیجود، امت اسلامی در کنار هم صف واحده ای تشکیل داده تا با تمام توان از وحدت و یکپارچگی دفاع نموده و باعث عزت و سربلندی دین مبین اسلام گردد.

همچنین نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین تشیع و تسنن در این منطقه مثال زدنی است.

محمود شکری ضمن توصئه به مدیران و مسئولان در زمینه رعایت همکاری و انسجام گفت: مسئولان باید در همه زمینه ها وحدت را از مردم بیاموزند و نسبت به حل مشکلات قدم بردارند.

در پایان نماز وحدت بخش جمعه با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه اهل سنت شهر پره سر به امامت حجت الاسلام و المسلیمن سید منصور شرفی امام جمعه اهل سنت این بخش اقامه شد.

Share