مدیر اورژانس 115 گیلان خبرداد:

انجام بیش از ۱۶ هزار ماموریت اورژانس گیلان در ۲ ماه و نیم گذشته

دکتر پیمان اسدی گفت: از تعداد کل مأموریت های انجام یافته ۱۱هزار و ۷۰۶ مورد توسط پایگاه شهری و ۴هزار و ۷۵۳ مأموریت هم توسط اورژانس‌های جاده‌ای انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر اورژانس ۱۱۵ گیلان از انجام ۱۶ هزار و ۴۶۹ ماموریت و امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ این استان در مهر و آبان لغایت ۱۳ آذر ماه امسال خبر داد.

دکتر پیمان اسدی در ادامه گفت: از تعداد کل مأموریت های انجام یافته ۱۱هزار و ۷۰۶ مورد توسط پایگاه شهری و ۴هزار و ۷۵۳ مأموریت هم توسط اورژانس‌های جاده‌ای انجام شده است.

مدیر اورژانس ۱۱۵ گیلان همچنین با بیان اینکه در این مدت ۴هزار و ۴۵۱ مورد تصادف در جاده‌های این استان توسط فوریتهای پزشکی گیلان امدادرسانی شده بیان کرد: تعداد موارد غیر تصادفی ۱۲هزار و ۱۸ مورد بوده است. همچنین در مجموع ۸هزار و ۲۹۷مورد نیز در بیمارستان های استان بستری شدند.

به گفته مدیر اورژانس گیلان، میانگین زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان در حوادث شهری ۹ دقیقه و در جاده‌ها نزدیک ۱۱ دقیقه ثبت شده است. همچنین در این مدت ۱۲ مورد احیای قلبی ریوی موفق و ۱مورد زایمان در آمبولانس اورژانس رخ داده است.

اسدی اظهار کرد: متاسفانه ۳۲ مورد در اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن دچار مشکل شده و با اورژانس تماس حاصل کرده اند که ازین تعداد ۲۸نفر بستری و در کمال تاسف ۱نفر فوت شده است.

Share