علیرضا امامی‌فر در جمع خبرنگاران:

انتظار این شکست را نداشتیم | شرمنده هواداران سپیدرود شدیم

امامی‌فر با بیان اینکه انتظار این شکست را نداشتیم، تصریح کرد: ما باید در دو بازی آینده خود با پیروزی خارج شویم‌ تا مجددا به جدول بازگردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم، گفت: دو برد پشت سرهم‌ باعث شده بود غرور کاذب در تیم‌ به‌وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه حسین ابراهیمی و محمدرضا مهدوی با مصدومیت بازی کردند، گفت: تیم‌ نفت مسجد سلیمان بسیار جنگنده‌تر و باانگیزه‌تر از ما بازی کردند و نتیجه نیز گرفتند.

امامی‌فر با بیان اینکه انتظار این شکست را نداشتیم، تصریح کرد: ما باید در دو بازی آینده خود با پیروزی خارج شویم‌ تا مجددا به جدول بازگردیم.

وی با اشاره اینکه ما با تمرینات خود را بیشتر و بیشتر کنیم‌، اظهار داشت: امروز ما شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این کار را جبران‌ کنیم.

امامی‌فر با بیان اینکه خواستار حمایت همه استان و شهر به تیم سپیدرود هستیم، گفت: تیم مالکیت جدید حدود چهار میلیارد از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرد.

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه دقایقی از بازی، بازیکنان احساساتی بازی کردند، اظهار داشت: می‌توانستیم از سه موقعیت عالی بازی نتیجه مساوی را کسب کنیم.

امامی‌فر با بیان اینکه شوت بازیکنان نفت مهارشدنی نبود، اظهار داشت: موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و دروازه‌بان‌ نفت به خوبی عمل کرد.

مربی سپیدرود رشت با بیان اینکه تا پایان فصل راه سختی را پیش‌رو داریم، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.

امامی‌فر با بیان‌ اینکه چمن مصنوعی فشار مضاعفی بر روی بازیکنان‌ می‌آورد، گفت: استان گیلان‌ لیاقت داشتن یک ورزشگاه مدرن مانند ورزشگاه اهواز را دارد.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید مشکلات‌ مالی سپیدرود حل شود سپس بازیکنان خوبی که علاقه‌مند به حضور در سپیدرود هستند جذب شوند.

گفتنی است سپیدرود با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

Share