ستوده، مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

آموزش ۱۰۰ مربی سواد مجازی در گیلان|نهضت فضای مجازی راه‌اندازی شود

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به آموزش ۱۰۰ مربی تحصیلکرده در زمینه سواد مجازی در این استان، گفت: باید نهضت فضای مجازی برای کاهش آسیب‌ها راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سجاد ستوده صبح چهارشنبه در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان گیلان که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری سازمان بسیج و فرماندهی سپاه قدس گیلان نخستین گام‌ها را برای توسعه شبکه سایبری استان گیلان برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه برای تحقق منویات مقام رهبری در حوزه فضای مجازی، برنامه‌ هایی تنظیم و اجرایی شد، افزود: هدف اصلی در کنار شبکه سازی، تبلیغ و ارتقای سطح سواد مجازی بوده است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ادامه از آموزش ۱۰۰ نفر از تحصیلکردگان مقطع کارشناسی تا دکتری در حوزه سواد مجازی در استان خبر داد و گفت: پایگاه‌های بسیج باید پرچم‌دار فضای مجازی در استان باشند.

وی تأکید کرد: باید با راه اندازی نهضت فضای مجازی ضمن کاهش آسیب های این فضا، بسترهای لازم برای استفاده صحیح از آن را فراهم کنیم.

ستوده در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها از ۱۰ درصد ظرفیت فضای مجازی استان گیلان استفاده می شود، بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها بتوانیم اهداف ترسیمی رهبری در حوزه فضای مجازی در استان گیلان را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه نیازمند ارتقای توانمندی جبهه انقلابی فعالان فضای مجازی هستیم، تصریح کرد: باید با آموزش توانمنذی جوانان بسیجی درحوزه تخصصی، فنی و محتوایی ارتقا یابد. شناسایی استعدادهای فضای مجازی در میان نوجوانان و جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

ستوده افزود: با اضافه کردن این توانمندی و استعدادها به فعالان فضای مجازی باید لشکر فضای مجازی را تشکیل دهیم. گیلان این ظرفیت را دارد که نخستین پایگاه لشکر فضای مجازی را تشکیل دهد.

در این گردهمایی از تعدادی از فعالان حوزه فضای مجازی سپاه و بسیج تجلیل و تقدیر شد.

Share