دیارمیرزا گزارش می‌دهد

آخرین شنیده‌ها از تغییرات در سطح فرمانداری‌های استان گیلان

تغییرات در سطح فرمانداری‌های گیلانبه نوعی است که از شرق تا غرب گیلان را در بر می گیرد و در اکثر شهرستانها شاهد تغییر و تحوالات خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی شاهد تغییر و تحوالاتی در سطح فرمانداری‌های گیلان خواهیم بود.

تغییرات به نوعی است که از شرق تا غرب گیلان را در بر می گیرد و در اکثر شهرستانها شاهد تغییر و تحوالات خواهیم بود.

بر این اساس در شرق گیلان و شهرستان لاهیجان، جدی‌ترین گزینه برای تصدی گری فرمانداری این شهرستان، اسماعیل میرغضنفری فرماندار فعلی شهرستان رودبار است.

امیر جانبازی رودسری سرپرست فعلی فرمانداری شهرستان لاهیجان نیز پیش‌بینی می‌شود به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان منصوب شود.

برای لنگرود دیگر شهرستان شرق گیلان نیز جدی‌ترین گزینه محمد رنجبر نیاول سرپرست فعلی فرمانداری است و همچنین از یونس رنجکش فرماندار فعلی آستارا نیز به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده می‌شود. ضمن اینکه رنجکش یکی از گزینه‌های فرمانداری شهرستان لاهیجان نیز می‌باشد.

شنیده‌های دیارمیرزا حاکی از این است که در صورت قطعی شدن کنار رفتن یونس رنجکش از فرمانداری آستارا، حسن رستم زادˈ مدیرکل سابق حوزه استاندار ایلام به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او در فرمانداری شهرستان آستارا خواهد بود.

از رودبار نیز خبر می‌رسد که برای این شهرستان امین بابایی مسئول کارگروه های پدافند غیرعامل استانداری گیلان، بخشدار سابق خورگام و کیاشهر و همچنین کاندیدای دوره قبل رودبار که از سابقه اجرایی زیادی در کارنامه برخوردار است به عنوان یکی از گزینه ها نام برده می شود. بابایی دارای مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی و دکتری مدیریت استراتژیک است و خود اهل رودبار است.

در کنار محمدصالح ضیایی بخشدار سابق فشافویه که با علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نزدیکی زیادی دارد و درگذشته به عنوان کاندیدای انتخابات از حوزه رودبار وارد عرصه انتخابات شده به عنوان دومین گزینه جدی فرمانداری این شهرستان نام برده می‌شود.

گفتنی است؛ محمد صالح ضیایی متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان رودبار، دارای ۲۵ سال سابقه اجرایی، کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران جنوب تهران، ریاست ستاد بحران جنوب تهران، کارشناس سیاسی انتظامی استانداری تهران، معاونت فرمانداری شهرستان ری و ورامین، معاونت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز را در کارنامه خود دارد.

شنیده‌های دیارمیرزا از شهرستان رودسر حاکی از این است که عبدالحسین داداشی مدیرکل فعلی دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان یکی از گزینه های فرمانداری شهرستان رودسر است. البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که حکم علی وارسته سرپرست فرمانداری رودسر صادر نشود.

شهرستان تالش در غرب گیلان نیز احتمالا تغییر و تحولاتی به خود خواهد دید و در این زمینه نام حسین اسماعیل پور فرماندار سابق صومعه سرا و فومن و سرپرست فعلی اداره کل امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری گیلان مطرح است.

از سوی دیگر نیز مراحل نهایی انتصاب شاهین علیزاده عضو فعلی شورای شهر فومن به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان فومن در حال طی شدن است.

Share