با پایان مهلت بکارگیری بازنشستگان؛

مدیران جدید وزارت ارشاد منصوب شدند

با پایان یافتن مهلت قانونی بکارگیری بازنشستگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران بازنشسته، در احکامی جداگانه، پنج مدیر جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی دستیار ارشد خود را طی حکمی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب کرد.

انتظامی تا چندی پیش مسئولیت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت. این مدیر رسانه‌ای که سابقه مدیرعاملی مؤسسه همشهری و مدیرمسئولی روزنامه جام‌جم را در کارنامه خود دارد، در ماه‌های اخیر به عنوان دستیار ارشد وزیر، در پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایفای نقش می‌کرد که شفاف‌سازی عملکرد وزارتخانه، از جملۀ آن‌هاست. انتظامی با مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، مسئولیت دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را نیز بر عهده دارد.

پیش از این محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی بود.

کاراندیش مروستی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها

همچنین با حکمی از سوی وزیر ارشاد، علی‌اصغر کاراندیش مروستی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب شد.

علی‌اصغر کاراندیش مروستی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و از مدیران با سابقه وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از زمان آغاز به کار دولت یازدهم عهده‌دار سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع در این وزارتخانه بود. در سوابق کاراندیش همچنین مشاور امور مجلس وزیر کشور و معاون امور مجلس و پشتیبانی سازمان بهزیستی به چشم می‌خورد.

پیش از این سیدهادی حسینی در این سمت مشغول به خدمت بود.

لادن حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد

لادن حیدری که پیش از این مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی این وزارتخانه بود، با حکم صالحی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شد.

حیدری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون به عنوان مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی این وزارتخانه مشغول به خدمت بوده است. طرح‌هایی همچون صیانت از حقوق مؤلفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری در دوره مسئولیت قبلی حیدری تدوین شده است.

محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم دیگری محمدرضا بهمنی را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه منصوب کرد.

محمدرضا بهمنی نیز سال گذشته در حکمی از سوی صالحی به عنوان مشاور وزیر در گسترش ارتباطات فرهنگی مشغول به فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانش‌آموخته دکتری سیاستگذاری فرهنگی است.

پیش از این سیدمرتضی موسویان از مدیران باتجربه حوزه فناوری اطلاعات به عنوان رئیس این مرکز مشغول به خدمت بود.

حسن صفرخانی، مدیرکل جدید دفتر عملکرد مدیریت

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم دیگری حسن صفرخانی را به عنوان مدیرکل دفتر عملکرد مدیریت این وزارتخانه منصوب کرد.

حسن صفرخانی که دارای سوابق اجرایی در دستگاه‌های دولتی است، پیش از این و تا پایان سال ۹۶ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه بود.

یاد آور می‌شود پیش از این مظاهر برادران از مدیران باسابقه سازمان برنامه و بودجه مسئولیت اداره کل دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه را بر عهده داشت.

صالحی همچنین در پیام‌های جداگانه‌ای از مدیران پیشین وزارتخانه که با تلاش مجدانه نسبت به پیشبرد اهداف فرهنگی حداکثر توان خود را به کار گرفته و پیشتر به افتخار بازنشستگی نائل شدند، قدردانی کرد.

Share