به روایت سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

‍ جزییات جدید از مشمولان و نحوه توزیع بسته حمایتی دولت

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.

 انوشیروان محسنی بندپی در کنفرانس منطقه‌ای سالمندی با بیان این‌که این بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تاکید دارند که اولین مرحله‌ی این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به این‌که براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تاکید رییس جمهور و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و کلیه دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند. این بسته حمایتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعلق خواهد گرفت و در راستای سیاست‌های دولت برای تامین اقلام ضروری خانوارهاست.

Share