در شصتمین جلسه شورای شهر فومن مطرح شد؛

۱۳ سوال از شهردار فومن | ابتدایی‌ترین نیازهای مردم در شهرداری پاسخ داده نمی‌شود

اعضای شورای اسلامی شهر فومن در شصتمین جلسه این شورا ضمن گلایه از عملکرد نامطلوب شهردار این شهر،۱۳ سوال در حوزه‌های مختلف مطرح و خواستار پاسخگویی شهردار فومن به این سوالات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر فومن در دفتر این شورا با غیبت یکی از اعضا و شهردار این شهر برگزار شد. این جلسه به درخواست یکی از اعضا برای برگزاری  برای پاسخگویی شهردار به سوالات مطرح شده برگزار شد که با غیبت شهردار بی نتیجه پایان یافت.

گفتنی است در ماه‌های اخیر بارها شاهد کش و قوس‌های فراوان اعضای شورای شهر فومن با شهردار این شهر بر سر موضوعات مختلف در بخش‌های عمرانی، مدیریت شهری، فعالیت‌های شهردار بوده‌ایم.

عدم پاسخگویی به نیازهای مردم از سوی شهرداری فومن

رئیس شورای اسلامی شهر فومن ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) به بروز برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی شهر فومن نیز اشاره و بیان کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد بروز برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی شهر فومن بودیم.

شاهین علیزاده با بیان اینکه عده‌ای گرفتاری‌های شخصی خود را در فضای مجازی به نمایش می گذارند، افزود: همه ما باید پایبند به اخلاق بوده و رسالتی را که از سوی مردم بر دوش داریم به درستی انجام دهیم.

علیزاده همچنین به اتفاقاتی که منجر به ترک سه عضو شورای اسلامی شهر فومن در جلسه غیرعلنی این شورا در اعتراض به صحبت‌های غیر اخلاقی شهردار فومن علیه یکی از کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد اخلاق را زیرپا بگذارد.

وی با بیان اینکه ساده ترین و ابتدایی‌ترین نیازهای مردم فومن در شهرداری پاسخ داده نمی شود، بیان‌کرد: متاسفانه در بحث شن‌ریزی‌ و بهسازی راه‌ها و معابر عملکرد مناسبی نداریم این درحالی است که ماشین‌آلات استیجاری شهرداری فومن نیز در ایام گذشته از سوی دستگاه‌ قضایی توقیف شده است.

عملکرد غیرقابل دفاع شهردار و شهرداری فومن 

عضو شورای اسلامی شهر فومن در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه بیش از یکسال از تصدی «حسین غلام‌نیای فومنی» در شهرداری شهر فومن می گذرد، اظهارکرد: در این مدت اعضای شورای اسلامی شهر فومن بارها سوالاتی به صورت شفاهی و مکتوب از وی مطرح کرده‌اند که از جانب ایشان پاسخ قانع کننده دریافت نشده است.

عباس احمدزاده با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر فومن در این مدت بارها به خاطر عملکرد نامطلوب شهردار و شهرداری تذاکرات لازم را داده اند که متاسفانه اثربخش نبوده است، افزود: ادامه این روند به صلاح شهرداری و شورای شهر و همچنین شهر فومن نیست.

احمدزاده در ادامه تأکید کرد: براساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و بند ۹ ماده ۶ آیین‌نامه شوراهای اسلامی شهر از شهردار خواسته می شود ظرف مدت معین در قانون با حضور در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فومن نسبت به پاسخگویی سوالات مذکور اقدام کند.

وی بعداز ارائه ۱۳ سوال در حوزه‌های مختلف از شهردار فومن به شورای اسلامی این شهر خواستار پاسخگویی شهردار در مهلت مقرر در قانون شد.

Share