توسط انتشارات دوات معاصر

گزیده داستان‌های کوتاه‌ جهان منتشر شد

گزیده داستان‌های‌کوتاه‌جهان برگردان ده داستان منتخب از نویسندگامی مطرح جهان چون آلیس مونرو، پل آستر، کازوئو ایشی گورو، خورخه لوئیس بورخس، خولیو کورتاسار، جو منو، توبیاس ولف، رابرت آلن باتلر، دورتی پارکر و آلفونس دوده است، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گزیده داستان‌های‌کوتاه‌جهان برگردان ده داستان منتخب از نویسندگامی مطرح جهان چون آلیس مونرو، پل آستر، کازوئو ایشی گورو، خورخه لوئیس بورخس، خولیو کورتاسار، جو منو، توبیاس ولف، رابرت آلن باتلر، دورتی پارکر و آلفونس دوده است که ماهان سیارمنش آن را ترجمه و توسط انتشارات دوات معاصر به قیمت ۱۲۰۰۰ هزار تومان در سال ۹۷ منتشر شده است.

در مقدمه‌ی این کتاب آمده است: نویسندگان بزرگ چگونه می‌نویسند؟

این پرسشی است که بسیاری از مخاطبان ادبیات داستانی می‌پرسند. زیستن در جهان نویسندگان بزرگ، هنوزاهنوز برای بسیاری از مخاطبان ادبیات، جذابیت خاصی دارد. کشف دنیایی که متفاوت از دنیای تو، من و ما است.

کشف شکلی از نوشتن که این تفاوت را به وجود می‌آورد.کشف تجربه‌ی زیستن و رویای نوشتن نویسندگان بزرگ، همیشه می‌تواند برای مخاطب چالش‌برانگیز باشد. شاید یکی از راه‌های پاسخ‌گفتن به چالشی، مطالعه و خوانش چند باره‌ی داستان‌های کوتاه از نویسندگان بزرگ جهان است. نویسندگانی که بسیاری از جوایز مهم ادبی دنیا را به خوداختصاص داده‌اند و آثارشان به زبان‌های متعدد ترجمه شده است.

Share