در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

کتابخانه عمومی مشارکتی «بنت الهدی» فومن کتابخانه برتر کشور شد

در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کتابخانه عمومی مشارکتی «بنت الهدی» فومن به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کتابخانه عمومی مشارکتی «بنت الهدی» فومن به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور انتخاب شد.

در این مراسم که از کتابداران، کتابخوانان و معرفی کتابخانه های عمومی برگزیده کشور در چهار بخش «نهادی شهری»، «نهادی روستایی»، «مشارکتی و مستقل» و کتابخانه برتر به لحاظ کار گروهی برگزار شد کتابخانه عمومی بنت‌الهدی شهر فومن به عنوان کتابخانه عمومی مشارکتی درجه ۹ به عنوان کتابخانه برتر کشور انتخاب و از بنت‌الهدی آقاجانی مسئول این کتابخانه عمومی تجلیل شد.

این کتابخانه به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعین، فراهم آوری دسترسی مناسب عموم به کتابخانه، فضاسازی مناسب محیط داخلی کتابخانه، فعالیت در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های کتاب خوان روزانه به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر مشارکتی معرفی شد.

گفتنی است کتابخانه عمومی مشارکتی بنت الهدی شهرسالت فومن اولین کتابخانه علمی با هدف افزایش سطح مطالعه کتاب و کتابخوانی و مرکز تخصصی سیستم های بین المللی ucmas و i-maths و در شهر شمال کشور بوده و تاکنون موفق به کسب موفقیت های بسیاری در این حوزه بوده است.

Share