با حضور مسعود رهنما:

چهار گیلانی با کاروان تیم ملی کاراته عازم مادرید اسپانیا شدند

بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه به میزبانی مادرید اسپانیا و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور برگزار می شود و تیم ایران با ترکیب کامل مردان و بانوان و در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی عازم این پیکارها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان بامداد امروز شنبه ۱۲ آبان ماه عازم اسپانیا شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه به میزبانی مادرید اسپانیا و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور برگزار می شود و تیم ایران با ترکیب کامل مردان و بانوان و در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی عازم این پیکارها شد.

گفتنی است دکتر مسعود رهنما عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته بمنظور شرکت در اجلاس کمیته فنی فدراسیون جهانی و نظارت بر این دوره از رقابت ها، سعید حسنی پور بعنوان مربی تیم ملی کاراته آقایان، سیده ستاره موسوی سرمربی تیم ملی بانوان، و سارا بهمن یار ملی پوش وزن اول بانوان، گیلانیان حاضر در کاروان تیم ملی کاراته ایران در بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان هستند.

Share