وزارت اطلاعات:

پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر متلاشی شد

سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از ۶ تن پیش ساز هروئین و ۳۸۵ کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزارت اطلاعات روزسه شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از ۶ تن پیش ساز هروئین و ۳۸۵ کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مقصد هروئین های مکشوفه اروپا بوده و پیش سازهای هروئین نیز از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود.

این اطلاعیه می افزاید: در این عملیات ها، ۱۱ نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آن ها از اتباع کشورهای اروپایی هستند، دستگیر شدند.

در این اطلاعیه آمده است: طی سال های اخیر چند باند بین المللی مواد مخدر که محموله های کلان پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپایی به داخل کشور منتقل می کردند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است.

Share