پاسخ کوبنده خالق «بازی تاج‌وتخت» به توییت ترامپ

شبکه اچ‌بی‌او به استفاده بدون اجازه ترامپ از شعار مشهور سریال «بازی تاج و تخت» برای توییت درباره بازگشت تحریم‌ها علیه ایران به تندی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا جمعه در شبکه اجتماعی توییتر تصویری از خودش منتشر کرد که با فونت مورد استفاده در پوستر سریال «بازی تاج و تخت» نوشته بود: «تحریم‌ها می‌آیند» که قطعاً تقلیدی از جمله مشهور «زمستان می‌آید» است که در سریال مورد استفاده قرار گرفته بود.

پس از انتشار این توییت شبکه «اچ‌بی‌او»؛ مالک سریال «بازی تاج و تخت» بلافاصله واکنش نشان داد و اعلام کرد ترامپ بدون اجازه از آن‌ها این کار را انجام داده است. اچ‌بی‌او در پاسخی کوبنده به ترامپ گفت: «ما دوست نداریم از «بازی تاج و تخت» برای مقاصد سیاسی به یغما برود.»

البته واکنش اچ‌بی‌او به اینجا ختم نشد و آن‌ها در توییتر نیز با کنایه به ترامپ از هواداران سریال «بازی تاج و تخت» پرسیدند: «در زبان دوتارکی‌ به سوءاستفاده از نماد تجاری چه می‌گویند؟»

جرج آر.آر مارتین خالق داستان «بازی تاج و تخت» نیز به اقدام ترامپ واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: «ترس از شمشیر بُرنده‌تر است.» او در ادامه از مردم آمریکا خواست که با شرکت در انتخابات پیش رو جلوی یکه‌تازی‌های ترامپ را بگیرند.

از دیگر عوامل «بازی تاج و تخت» که به توییت ترامپ واکنش نشان داده می‌توان به میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک اشاره کرد که در جواب تهدید ترامپ نوشت: «امروز نه»

Share