هزینه ارسال این پیامک‌ها بر عهده مالک وسیله نقلیه است

وزارت ارتباطات موظف به اطلاع‌رسانی تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکان خودرو شد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، وزارت ارتباطات موظف شد تخلفات رانندگی را از طریق پیامک به مالکان خودرو اطلاع رسانی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ در جلسه عصر امروز این کمیسیون طرح  الحاق یک تبصره به ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با حضور مسئولانی از وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس طرح مزبور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شد تا طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در اسرع وقت از طریق پیامک، تخلفات رانندگی را به مالکین خودروها اطلاع رسانی کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه هزینه ارسال این پیامک ها بر عهده مالک وسیله نقلیه است، تصریح کرد: مالکین خودروها مکلف هستند در اسرع وقت و در بازه زمانی مشخصی که برای آنان تعیین شده است، جریمه خود را پرداخت کنند و در صورت دیرکرد در پرداخت جریمه خود، این جریمه به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد.

Share