در پی وقوع سیل اخیر صادر شد

ورود مدعی‌العموم به موضوع تخریب راهها و پل‌‏ها در شهرستان صومعه‎سرا

در اثر وقوع بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه‎ها، خسارت‎‌هایی بر زیرساخت‌های شهرستان صومعه سرا اعم از راه‌ها و برخی پل‌ها وارد شد که دادستان این شهرستان در جهت حفظ حقوق عمومی و اقامه دعوی به موضوع ورود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرهاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا در گفت‎وگو با میزان، اظهار کرد: در اثر وقوع بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه‎ها، خسارت‎‌هایی بر زیرساخت های این شهرستان اعم از راه ها و پل ها وارد شد که  از آنجایی که حفظ حقوق عمومی و اقامه ی دعوی لازم، در این خصوص با دادستان است به این مساله ورود کردیم.

وی ادامه داد: طی نامه‌ای از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان صومعه سرا خواسته شد که اعلام کند چند رشته راه آسفالت و چند دهنه پل در این شهرستان تخریب شده و این پل ها و آسفالت جاده ها در چه سالی و توسط کدام شرکت یا پیمانکار احداث شده است.

میرحسینی اضافه کرد: باید علت تخریب توسط کارشناسان فنی آن اداره ( که ناشی از عدم رعایت استانداردهای لازم و یا استفاده از مصالح نامرغوب و یا عدم رعایت اصول معماری و… بوده است) ظرف یک هفته جهت اقدام بعدی به این مرجع گزارش گردد.

Share