تالش شهری با دو شهردار در یک ساختمان!

معارفه سرپرست جدید شهرداری همزمان با فعالیت شهردار تالش!

اعضای شورا طی اقدامی عجیب سعید سلامی را به سمت سرپرست شهرداری تالش منصوب کردند و در حالی که شهردار مشغول کار بود او را در دفتر معاون معرفی نیز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اتفاقی عجیب و غریب که در نوع خود بی سابقه است، اعضای شورای شهر تالش بدون برکناری شهردار ، سرپرست جدیدی را انتخاب کردند و در حالی که شهردار مشغول کار بود دفتر دیگری او را معارفه نیز کردند.
پس از انکه رامین باباپور با رای دیوان عدالت اداری به صورت قانونی به کرسی شهرداری تالش بازگشت، اعضای شورا با این تصمیم دیوان مخالفت کردند و حال  مدیر کل امور شوراهای وزارت کشور طی نامه ای به معاونت عمرانی استانداری گیلان رای دیوان را مشورتی می داند که از نظر وی  لازم الاجرا نیست.

با توجه به اصرار مدیر کل امور شورا ها و تفاسیر برخی افراد، فرماندار تالش طی نامه ای رسما از دیوان عدالت اداری تفسیر رای و توضیح و شفاف سازی در خصوص رای را خواستار شد تا دیوان عدالت اداری علی رغم رای صادره ، تکلیف را مشخص نماید.

کار به همین جا ختم نشده است و اعضای شورا طی اقدامی عجیب سعید سلامی را به سمت سرپرست شهرداری تالش منصوب کردند و در حالی که شهردار مشغول کار بود او را در دفتر معاون معرفی نیز کردند تا در حال حاضر تالش دو شهردار داشته باشد که در یک ساختمان مشغول کار هستند.

Share