قوی سپید به ساحل آرامش می‌رسد؟

محمد احمدزاده هدایت ملوان را برعهده گرفت| آقای خاص به ملوان بازگشت

تمرین تیم فوتبال ملوان صبح روز سه شنبه از ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی زیر نظر محمد احمدزاده با حضور گسترده هواداران پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تمرین تیم فوتبال ملوان صبح روز سه شنبه از ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی زیر نظر محمد احمدزاده با حضور گسترده هواداران پیگیری شد.

پیش از شروع تمرین میلاد رفیع نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در جلسه ای کوتاه دقایقی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان به گفتگو پرداخت.

محمد احمدزاده به همراه میلاد رفیع نیا پیش از شروع تمرین دقایقی کوتاه با هواداران تیم فوتبال ملوان به گفتگو پرداختند.

صائب محبی و علی فاطمی که به تازگی پای خود را تیغ جراحی سپرده است در تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال ملوان حضور یافتند و دقایقی با کادر فنی و پزشکی به گفتگو پرداختند.

محمد احمدزاده در جلسه ای کوتاه با دکتر بابک صیاد پزشک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال ملوان به گفتگو پرداخت.

میلاد کمندانی در تمرین روز سه شنبه با لباس شخصی حضور یافت و پس از گفتگو با ناخدا کاویانی سرپرست تیم فوتبال ملوان محل تمرین را ترک کرد.

محمد مهدی مرادی جوان خوش آتیه و با اخلاق و کاپیتان تیم فوتبال امید ملوان در تمرین عصر روز سه شنبه به دلیل مصدومیت با لباس شخصی حضور یافت و با صلاحدید کادر پزشکی به همراه تیم تمرین نکرد.

امین جهان عالیان، حسن پور حمیدی و مهیار زحمتکش در تمرین روز سه شنبه به شکل اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند.

علیرضا دغاغله در تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال ملوان غایب بود.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تمرین روز سه شنبه بعد از گزم کردن به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنانی که در بازی مقابل فجرسپاسی به میدان رفته بودند تمرینات سبک را در دستور کار داشتند و بقیه بازیکنان نیز تمرینات تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی در دستور کار داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان در بخش تمرین تاکتیکی تمرینات اختصاصی حمله به دروازه – حفظ و انتقال بازی و بازی فوتبال در زمین کوچک را در برنامه تمرینی خود مرور کردند.

بخش پایانی تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال ملوان نیز به تمرینات شوت به دروازه اختصاص داشت.

هواداران تیم فوتبال ملوان در تمرین روز سه شنبه به تشویق اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان پرداختند.

تمرین تیم فوتبال ملوان روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری خواهد شد.

Share