با رای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه

محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه ماند

محمدباقر نوبخت با رای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بار دیگر به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نخستین جلسه دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه عصر پنجشنبه برگزار شد که در این نشست محمدباقر نوبخت با اجماع حاضران باردیگر به عنوان دبیرکل این حزب برگزیده شد.

در ابتدای این جلسه، محمدباقر نوبخت در اظهاراتی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه، ترکیب جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه را که با حضور اقوام، مذاهب، زنان و جوانان در کنار افراد با سابقه حزب تشکیل شده است، نشانگر پویایی و حرکت رو به جلوی حزب دانست و ضمن ابراز خرسندی از ترکیب ایجاد شده از حضور پرشور سازمان‌ها، کانون‌ها و استان‌ها در مجمع عمومی حزب سپاسگزاری کرد.

کنگره سراسری حزب اعتدال و توسعه روز دهم آبان‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد در این نشست شرکت‌کنندگان اعضای سومین دوره شورای مرکزی را انتخاب کردند.

در این شورا نام افرادی چون محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، مرتضی بانک، رئیس سازمان مناطق آزاد، فاطمه هاشمی، علی جنتی و اکبر ترکان، عضو هیات مدیره شستا به چشم می‌خورد.

در توضیحات شکل‌گیری حزب اعتدال و توسعه آمده است: «این تشکل سیاسی به عنوان یک حزب اعتدالگرای ایرانی در سال ۱۳۷۸ با هدف تجمیع متخصصان و امکانات کشوری برای ارتقاء درجه اهمیت، قدرت و ثروت ایران در منطقه و جهان و بدور از بلوک بندی‌های راست و چپ تأسیس شده است.»

Share