دکتر حسین کلهر

فاطمه شیرزاد کاریزمای اصولگرایان و اصلاح طلبان

حضور سران اصولگرایی و اصلاح طلبی در این مراسم، گویا تلنگری بود برای شناخت بهتر این بانوی اخلاق شورا.

حضور چهره های شناخته شده و مطرح از دو جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی در کنار خیل حضور شهروندان در مراسم سومین روز درگذشت مرحوم رجبعلی شیرزاد پدر فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت، ذهن جستجوگر بسیاری از صاحب نظران و فعالان سیاسی را به خود معطوف داشت.
بانوی اخلاق شورا که همواره در تمامی نطق ها و عملکردهایش، تاکنون دغدغه ی بزرگی به نام رفع مشکلات آحاد مردم را مد نظر داشته این بار نیز آن مهم را در عمل به اثبات رساند.
در روز فوت مرحوم رجبعلی شیرزاد پدر فاطمه شیرزاد که مصادف با روز انتخاب شهردار رشت بود، بسیاری تصور می کردند فاطمه شیرزاد غائب بزرگ جلسه انتخاب شهردار رشت باشد، اما این گونه نشد!
شیرزاد عزادار تنها دقایقی پس از شروع جلسه انتخاب شهردار رشت، در صحن شورای شهر حضور یافت و با دادن رای به کاندید مورد نظر خود، وظیفه قانونی خویش را در بستر وفاداری به وعده های انتخاباتیش در راستای دفاع از حقوق مسلم عموم شهروندان عینیت بخشید. پس از آیین رای گیری نیز به آرامی صحن شورا را ترک نموده و بسوی مراسم عزاداری پدر از دست رفته اش، رهسپار شد.
این عمل فاطمه شیرزاد مورد تحسین فعالان سیاسی از هر دو جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی و همچنین رسانه های موافق و منتقد قرار گرفته و بار دیگر ثابت شد که شیرزاد در هر شرایطی حفظ منافع شهر و شهروندان را فراموش نمی کند.
در مراسم سومین روز درگذشت مرحوم رجبعلی شیرزاد نیز بار دیگر شاهد اتفاقاتی بودیم که بسیار تامل برانگیز بود.
حضور سران اصولگرایی و اصلاح طلبی در این مراسم، گویا تلنگری بود برای شناخت بهتر این بانوی اخلاق شورا.
در شرایطی که بسیاری از فعالان سیاسی در جناح های مختلف بارها با یکدیگر بر سر مواضع گوناگون به بحث و جدل پرداخته و در مواقعی حتی حاضر به ارسال پیام تبریک و تسلیت در مناسبت ها برای یکدیگر نبودند، خیل حضور چهره های مطرح و شناخته شده در این مراسم نشان از کاریزما بودن بانوی اخلاق شورای رشت دارد.
انبوه جمعیت در مراسم سومین روز درگذشت پدر فاطمه شیرزاد، نشان داد که این بانوی اخلاق و تاثیر گذار شورا در تصمیمات سازنده مجموعه مدیریت شهری با اخلاق مداری و تلاش برای رفع مشکلات شهروندان، به چهره ای محبوب و قابل احترام برای جناح های سیاسی و شهروندان تبدیل شده است.
ضمن تسلیت مجدد به این بانوی ارزشی و اخلاقمدار شورای رشت، امید داریم رفتار چنین چهره های الگوسازی زمینه ایی مناسب برای حفظ وحدت و تعامل میان انواع جناح های سیاسی در راستای رفع مشکلات شهری و گره گشایی از معضلات مردم باشد. ان شاء الله.

دکتر حسین کلهر، کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

Share