سپیدرود باز هم ثانیه‌های آخر را کم آورد!

شکست سپیدرود رشت در تبریز مقابل تراکتورسازی

از هفته دهم لیگ برتر جام خلیج فارس دیدار دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تراکتور دو بر یک سپیدرود رشت را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته دهم لیگ برتر جام خلیج فارس دیدار دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربانزاده (ابراهیم لطفی)، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عزت کرامت، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی (امیرحسین اسکندری)، محمد غلامی (امین منوچهری) برای سپیدرود به میدان رفتند.

سپیدرود رشت که در نیمه اول و دوم این مسابقه بازی خوبی مقابل تیم پرمهره و متمول تراکتورسازی به نمایش گذاشت در دقیقه ۸۶ بازی با شوت مسعود شجاعی دروازه خود را باز شده دید.

در ادامه سپیدرود که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حملات پردامنه زد و در دقیقه ۹۰ بازی پویا نزهتی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد اما این پایان کار نبود و در ثانیه‎های پایانی بازی و در دقیقه ۹۴ بازی لی هری اروین  بازیکن خارجی تراکتورسازی بار دیگر دروازه سپیدرود را گشود تا ارتش سرخ گیلان دست خالی از تبریز به رشت بازگردد.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز از ۱۰ بازی خود در رده آخر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

Share