با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن منصوب و معرفی شد

مراسم تکریم از رئیس سابق و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن با حضور معاون فرماندار شهرستان فومن و معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و جمعی از پرسنل ستادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در محل دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم از رئیس سابق و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن با حضور معاون فرماندار شهرستان فومن و معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و جمعی از پرسنل ستادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در محل دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

حمید رضایی با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان صمت که ترکیب سه وزارتخانه است، افزود: تنوع و گسترگی وظایف این سازمان زیاد است و بخش عمده ای از معیشت مردم وابسته به عملکرد آن بوده بنابراین حداکثر دقت باید در این خصوص بعمل آید.

معاون فرماندار فومن با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید و امید به این که منشاء خدمات به مردم شهرستان فومن و رفع مشکلات باشد، بر همکاری و حمایت فرمانداری از این سازمان در راستای وظایف محوله تاکید کرد.

رمضان کامران پی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با اشاره به اهمیت جایگاه این سازمان، افزود: اهمیت روزافزون نظارت بر بازار باعث شد که حوزه بازرسی سازمان در استان به معاونت ارتقاء یابد که دال بر ضرورت موضوع است زیرا مردم انتظار دارند نظارت بر بازار و قیمت کالاها افزایش یابد.

وی خواستار حمایت فرمانداری از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در انجام وظایف خود شد و افزود: محدودیت منابع و امکانات مانع از خدمات نخواهد شد، اما باید با تغییرات جدید سازگار شد.

معاون رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: رئیس جدید اداره شهرستان فومن به دلیل تجربه و ظرفیت خود قادر به رفع مشکلات و بهبود عملکرد این اداره در چارچوب قوانین موجود می باشد.

در ادامه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات حسینی رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن تقدیر و روحانی منش به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

Share