امام جمعه خمام:

در انتخاب بخشدار خمام تسریع شود

امام جمعه خمام، گفت : توجه بیشتر به بخش خمام و سرعت بخشیدن به موضوع انتخاب بخشدار یکی‌از توقعات و مطالبات اصلی مردم بخش خمام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه خمام ظهر امروز در بخشی‌از خطبه‎‌های نماز جمعه این‌شهر در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، عنوان کرد: توجه بیشتر به بخش خمام و سرعت بخشیدن به موضوع انتخاب بخشدار یکی‌از توقعات و مطالبات اصلی مردم بخش خمام است.

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با بیان اینکه بارها در جلسات و دیدارهای مختلف با مسوولین مطالبه‌ی معرفی نماینده‌ی عالی دولت برای این‌بخش مطرح گردیده، تصریح کرد: ادارات بخش به مسوولیت‌ها و وظایف قانونی خود آگاه بوده و به آن می‌پردازند، اما مشکلات همچون وضعیت میدان ولیعصر (عج)، محور خمام به خشکبیجار و بعضاً مشکلاتی که در برخی روستاها مشاهده می‌گردد حضور نماینده‌ی عالی دولت در بخش را می‌طلبد، تا به جهت پیگیری و رفع مشکلات گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه دیگر زمانی نیست که خمام بخواهد محل آزمون و خطا باشد و البته به‌دنبال حزب‌گرایی نیستیم، تسریع امر انتخاب بخشدار خمام را از استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شده و خاطرنشان کرد: خمام به بخشداری متعهد، امانت‌دار، حرفه‌ای و متخصص نیازمند است.

Share