امامی‌فر در جمع خبرنگاران:

خوشحالم که طلسم شکسته شد | رحمان احمدی روز خوبی داشت

مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم که طلسم شکسته شد و اولین سه امتیاز را کسب کردیم و این مهم بدون حمایت هواداران میسر نمی‌شد‌.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی‌فر، مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم که طلسم شکسته شد و اولین سه امتیاز را کسب کردیم و این مهم بدون حمایت هواداران میسر نمی‌شد‌.

وی با بیان اینکه ما از نظر فنی طبق برنامه عمل کردیم، گفت: می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را زیاد کنیم اما رحمان احمدی روز خوبی داشت و سه توپ بسیار خطرناک را گرفت.

امامی‌فر با اشاره به اینکه در دقایق پایانی فشار روانی زیادی را متحمل شدیم، گفت: در بحث گلزنی باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه عمل کردیم اما باید شرایطی که می‌خواهیم فاصله داریم، گفت: اگر نیاز به تغییر داشته باشیم در نیم فصل دوم تغییرات را انجام می‌دهیم. باید به ثبات لازم برسیم و امتیازات لازم‌ را کسب کنیم.

مربی سپیدرود رشت در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا مبنی‌ بر اینکه چرا اعلام‌شد، حسین ابراهیمی دقایقی قبل از بازی محروم است، گفت: با سامانه از سازمان لیگ استعلام‌ کردیم و از بازی بعد حسین ابراهیمی را خواهیم داشت.

در ادامه امامی‌فر در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیارمیرزا درباره علت درگیری کادر فنی دو تیم نیز گفت: به نظرم داوری در تصمیماتش مقتدر عمل کرد و در خصوص درگیری هم چیز مهمی نبود که به آن بپردازیم.
گفتنی است سپیدرود رشت موفق شد با یک گل مقابل پارس جنوبی جم به برتر دست یابد.

Share