صبح امروز در برنامه حالا خورشید صورت گرفت:

توضیحات فردوسی‌پور درباره حواشی اخیر برنامه نود

عادل فردوسی‌پور امروز در تماسی تلفنی با برنامه حالا خورشید، درباره حواشی اخیر برنامه نود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما امروز در برنامه حالا خورشید حاضر شد و توضیحاتی درباره حواشی برنامه نود و پخش دوباره آن ارائه کرد. در ادامه توضیحات مدیر شبکه سه، فردوسی پور هم روی آنتن زنده آمد و در ارتباط تلفنی با رشیدپور درباره حاشیه های دو هفته اخیر برنامه نود توضیحاتی داد.

فردوسی پور گفت:من فرزند رسانه هستم و مردم خیلی به من لطف داشتند. مدیران مختلف همیشه به من فرصت دادند که  من هم با تمام وجودم برنامه‌ای بسازم که منعکس کننده کاستی‌ها، مشکلات و فسادهای موجود در فوتبال کشور است و آن را به‌تصویر بکشم و ارتقاء و پیشرفت را شاهد باشیم. اختلاف سلیقه در همه‌جا وجود دارد و در این چند سالی که سازمان صداوسیما بودم اصول حرفه‌ای را رعایت کردم.

می‌توانستند کاری کنند «نود» طبق روال روی آنتن برود

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقی که مدیر شبکه سه هم به آن اشاره کرد یک اختلاف نظر و سوءتفاهمی که در هر مجموعه‌ای پیش بیاید و تصمیم گرفته شد یک فوتبال جای برنامه ما روی آنتن برود. من می‌توانم نسبت به آن ابراز مخالفت داشته باشم اما تصمیم شورای کنداکتور بوده است. به من گفتند ساعت ۱۲ شب روی آنتن بروم این طور نبوده است و سوء تفاهم پیش آمد. البته می‌توانستند بازی را جابه‌جا کنند و «نود» طبق روال روی آنتن برود.

می‌توانیم با تعامل و گفتگو کاری کنیم مردم تلویزیون ببینند

تهیه‌کننده و مجری برنامه «نود» اضافه کرد: شاید سوءتفاهم بوده که ساعت ۱۲ برنامه «نود» روی آنتن برود و گفتگو با یک رسانه‌ای بوده بعد اعلام کردند که ما در کنداکتور نیستیم. امید بود و من گفتم طبق هماهنگی‌ها امیدواریم روی آنتن برویم اما چالش‌های رسانه‌ای ادامه پیدا کردند. من فکر می‌کنم با همراهی و تعامل و کنار هم بودن می‌توان کاری کرد مردم برنامه را ببینند و لذت ببرند. مطمئن باشید من هرکاری بتوانم انجام می‌دهم مردم از برنامه «نود» همیشه راضی باشند که چند ساعت پای تلویزیون بنشینند و شبکه‌های بیگانه را دنبال نکنند.

Share